Nowoczesne reklamy mobilne
Wykonywaniem reklam mobilnych zajmują się dobrze wykształceni reklamodawcy. Są oni bowiem w stanie skutecznie określić, jakiego rodzaju reklamy zrobią wrażenie na osobach oglądających reklamy mobilne. Trzeba bowiem pamiętać, że tego rodzaju reklamy są umieszczane w wielu różnych miejscach, dlatego mogą już nie robić wrażenia na osobach często przebywających na terenie miast.
Wobec tego przygotowywanie reklam mobilnych bywa bardzo trudnym i odpowiedzialnym zadaniem, chociaż dla niektórych osób jest ono naprawdę pasjonujące i ciekawe. W takim razie osoby zamawiające wykonanie reklamy mobilnej mogą liczyć na otrzymanie dobrej jakości planu wykonania takiej reklamy, a potem cieszyć z nowocześnie wyglądającej i rzucającej się w oczy reklamy. Jest to dla nich na pewno bardzo ważne.
outdoor advertising lub out-of-home advertising) ?
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.
Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Krótka definicja z Wikipedii. Reklama zewnętrzna
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna